דילוג לתוכן הראשי

מתנת סופשנה

עבדתי על זה כמה שבועות, קצת בכל פעם.
סרגתי וסרגתי, צילמתי ועטפתי.
לבסוף, הצלחתי למסור את המתנות, אבל לא הצלחתי לכתוב על זה.

שמתן לב שלא כתבתי שבועיים?

שמתן לב שאני מעמידה פנים שיש מי שקוראת פה?

בכל אופן, הנה אני יושבת וכותבת.
תיכף אני גם אצרף תמונות.
ואז תראו גם על מה אני מדברת.
כלומר כותבת.

לקח לי מלא זמן. נראה לי שאני מנסה עדיין להפנים שבאמת נגמרה השנה. ובאמת נגמרו השנתיים האלה בגן של הקופיפה.

סיפרתי פעם על הגן של הקופיפה?
מקום מדהים.

כל כך מבאס שהיא כבר לא תלך לשם.
או שאולי משמח? כי היא גדלה נפלא כל כך. כי היה לה באמת טוב שם. כי מצאנו לה מקום שבו באמת ראו אותה ואני יודעת שגם הגן אליו היא תלך בשנה הבאה הוא מעולה ונעים ומתאים למידותינו.
אבל זה עדיין מבאס.

את הגן שהיה לה בשנתיים האחרונות הכרתי מבלוג שקראתי שנים לפני שהקופיפה נולדה. קראתי בבלוג של אמא אחת על גננת מופלאה בשם נוהר ורשמתי לי שאם יום אחד אני אצליח לגור בסביבה הזו כשיהיו לי ילדים, אני ממש אשמח להיות אצל הגננת הזו.
כשעברנו לשכונה עם תינוקת קטנה, התחלתי לשמוע מהאנשים בגינה על הגן הנהדר שיש בישוב הסמוך, ממש מעבר לכביש (כביש 1, אבל מי סופרת), עם הגננת נוהר. כמובן שאין בו מקום. כדי להיכנס צריך להירשם בהריון בערך.
לא הלכתי לראות שום גן, כי חשבתי על חינוך ביתי, אבל השתכנעתי ללכת ולראות את הגן הזה. אחריו כבר היה לי ברור שאין טעם לראות אחר וזה לא שינה כי אין בו מקום.

אבל אז, משפחה מקסימה מהשכונה טסה לה לשנה בארה"ב, הם עדיין שם אם אני לא טועה. בכל אופן, את המקום שלהם בגן הם הורישו לנו. התקבלנו והתאהבנו.

ועכשיו, שנגמרו השנתיים האלה, הייתי מוכרחה להכין משהו לצוות. הצוות בגן מורכב מזוג נשוי - הגננת והגנן. יחד איתם היתה בגן סייעת מהממת, והבת של הגננת והגנן, תלמידת תיכון, הגיעה לעזור כל כך הרבה פעמים שהיא לגמרי נחשבהת בעיניי לחלק מהצוות. בעיקר בגלל שהקופיפה כל כך אוהבת אותה.
תכננתי להכין 3 מתנות, ואם אני אספיק, להכין גם אחת לבת של הגננת והגנן.

חשבתי וחשבתי, והגעתי למתנה ששימחה אותי וקיוויתי שתשמח גם אותם. פאזל כדור אמיש.

את המתכון לסריגה מצאתי בבלוג של look at what i made, לחצו על הקישור ותגיעו לפוסט הספציפי

התחלתי לסרוג, הקופיפה ביקשה ממני לרשום איזה צבע יהיה למי מאנשי הצוות.
הצבע של הגנן

מבט מהצד
מרוב הנאה, המשכתי וסרגתי וסרגתי וכשהתחלתי להכין את המתנה בצבע שהקופיפה יעדה לבת של הגננת והגנן, הקופיפה כל כך שמחה והתרגשה שאני מספיקה לסרוג גם לה.

תראו, תמונה של הפאזלים השלמים:

לגננת, לגנן, לבת שלהם ולסייעת. צוות נהדר.  ברקע - מספריים ומסרגה.

הדוגמא פשוט כיפית. המשכתי וסרגתי אחד כזה גם לקופיפה עצמה, ואז החלטתי שאני יכולה אפילו לסרוג לבן של הגננת והגנן. הוא לא היה המון השנה בגן, אבל בשנה שעברה כן, ורציתי לשמח גם אותו. בכל זאת, הוא חלק מהמשפחה המופלאה של הגן הזה, אפילו אם השנה הוא היה עמוס מכדי להגיע.

 נראה לי שזו התמונה שאני הכי אוהבת. חלקי הפאזל של כל הכדורים של הצוות, והכדור השלם של הקופיפה. 


 והנה הכדורים שניתנו במתנה:



מאז הצטרפו לקופיפה עוד שני כדורים. והיא מתעקשת ללכת לישון איתם. כבר כל כך השתכללתי בהכנה, לוקח לי עכשיו  רק יום אחד להכין כדור כזה.
כיף כיף כיף.

אני מקווה שנהיה מאושרים גם במסגרת הבאה.
וגם בין המסגרות.

שארית אוגוסט נעימה ומוצלחת. 

תהנו.

נ.ב.,
כמעט ושכחתי להוסיף - הגן כל כך מדהים, לרגל סוף השנה הגננת והגנן החליטו להפתיע אותנו, והכינו לכל ילד מתנת פרידה - עריסת עץ לבובה, עם שמיכת בד קטנה תואמת.
הם ניגרו בעצמם, מעץ יפה, ותפרו את השמיכה. תראו איזה קסם:

תמונה מהצד, קשה להבין מהתמונה את הגודל, אבל זה מתאים יפה לבובת תינוק רגילה. מקסים מקסים מקסים. 
תמונה מלמעלה, לראות טוב יותר את השמיכה המתוקה. העריסה מונחת על שטיחון שסרגתי מזמן.

תגובות

  1. אין עלייך באתגרים שאת לוקחת על עצמך, שמחה שניתנה לי הזכות הזו להיות שלך❤💋

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדינוזאור הראשון. והשני. והשלישי.

 לפני כשנה נפגשנו עם חברים שנולד להם בן. לכבוד האירוע החלטתי להכין מתנה קטנה, משהו שישמח אותי ובתקווה גם אותם. תמיד כיף להכין משהו לתינוקות, והיה לי איזה רעיון מהפינטרסט שישב לי בראש כבר הרבה זמן, ולא היתה לי סיבה מספיק טובה להוציא אותו לפועל. כשסופסוף נפגשנו איתם הצלחתי להכין את הדינוזאור-תגיות המתוק הזה:   את הגזרה שהגיעה עם הפינטרסט פחות חיבבתי, או שאולי בכלל לא מצאתי אותה ברגע האמת, ולכן את הדינוזאור ציירתי ביד חופשית ונראה לי שזה עבד יפה. לחברים המסויימים האלה הרגיש לי שעדיף לבחור ב"צבעי בנים" למתנה לבן שלהם, אז בחרתי את הצבע הכי גברי שהיה לי בערימת הבדים ומבין הסרטים נמנעתי מכל מה שהכיל וורוד וזה השאיר אותי רק עם הכתומים. אז הלכתי על הסרטים שיש בהם מוטיב נקודות, שמתכתב עם הנקודות בבד של הדינוזאור. רק ברגע שרציתי לעטוף את המתנה, גיליתי שזה יום שישי, שכל החנויות סגורות ושבבית נגמר נייר העטיפה. אז לקחתי שני דפי דפדפת צבעוניים, וקצת וושי-טייפ לקישוט. אבל מכיוון שכבר היה יום שישי אחר הצהריים, הקופיפה היתה שם לעזור לי, והעטיפה היא פרי השקעתה. מצחיק לחשוב שעבר

ואני, מי אני, מה אני?

היא ישנה עכשיו. נ', הילדה הקסומה שלי. בת שנה ושלושה חודשים (ושישה ימים, אבל מי סופרת). היא כל כך מתוקה. היום הראשון בספטמבר 2016. אני כותבת את התאריך כי אני לא בטוחה באיזה תאריך יהיה לי האומץ להעלות את הפוסט הזה. אני מנצלת את הרגעים הראשונים שבהם היא נרדמת כדי למהר ולהספיק לאכול ולשתות וללכת לשירותים, והנה, החלטתי גם לנצל קצת את הזמן הזה לכתיבה. הרגע שבו היא נרדמת הוא תמיד רגע של קסם. אם אני גם מצליחה להניח אותה במיטה שלה מבלי שהיא תתעורר, אני בכלל מרגישה שקרה נס, ואז אני מתבוננת בה, והיא נראית לי כמו פלא אמיתי. הנה, ניסיתי לצלם כדי שגם אתן תחזו בפלא, זו אמנם תמונה חשוכה, אבל בכל זאת. אפשר בכלל לראות כמה היא מתוקה בחושך הזה? היום היינו ביום השני של ימי ההסתגלות לגן הילדים. גן נהדר וקרוב אלינו, שהתאהבתי בו מרגע ראשון, ובכל זאת אני זקוקה לימי ההסתגלות האלה. עד עכשיו נ' היתה איתי בבית כל הזמן, ואם יצאתי מהבית, היא יצאה איתי - במנשא, או בלעדיו, צמודה אליי בכל מקרה. והיום פתאום הייתי שעה וחצי בלעדיה! הספקתי כל כך הרבה, הלכתי לקנות ירקות, חזרתי הביתה ושתיתי קפה ואז אספתי או

צב אחד נחמד

בסוף יוני מתקיים בעולם יום הסריגה במרחב הציבורי. נדמה לי שכבר כתבתי פה, שלרגל היום הזה החלטתי להגשים חלום קטן ולפתוח קבוצת סריגה מקומית. הגיעו כמה נשים, מאוד נעימות, שחלקן יודעות לסרוג ורוצות לעשות את זה בחברותא, חלקן יודעות לסרוג אבל רוצות להנסות בטכניקות חדשות, וחלקן לא יודעות לסרוג אבל רוצות. תמהיל מוצלח מאוד של נשים מבחינת הידע בסריגה, הרצון לעבוד יחד ובכלל. גילאים שונים, תחומי עיסוק שונים, ומה שמשותף לכולן זה שהן רוצות להיות בקבוצה כזו. אני לא יודעת מי מבין הקוראות כאן יודעת לסרוג. זה תחביב מהנה מאוד, אבל כמו כל דבר אחר - ההתחלה יכולה להיות מתסכלת מאוד. אני סורגת כבר הרבה שנים, הרבה מאוד, ובכל זאת אני טועה ולומדת כל הזמן. ומה שכיף זה שתמיד יש מה ללמוד, ולאן להתפתח. אני רוצה לשתף עכשיו דווקא בנסיון לא מוצלח. סריגה במסרגה אחת של צב קטן, שרציתי לעשות עם שריון של פרח מחומש (אותו הפרח האפריקאי. אני מרגישה שיש שם עוד הרבה דברים שמתחבאים בפרחים האלה). את שאר הגוף שלו די המצאתי והתוצאה חביבה למדי, אבל גם חובבנית יכולה להיות מילה מתאימה. ככה הוא נראה מלמעלה:  ומהצד השני: אני חו